Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο Μητσάρας στο δικαστήριο!




Ο Μητσάρας είναι κατηγορούμενος για βιασμό.
Ο δικαστής τον καλεί για να απολογηθεί...

"Πες μας κατηγορούμενε τι έγινε το μοιραίο βράδυ..."
Λοιπόν κύριε δικαστά, βλέπω την μαντμουαζέλ στο πάρκο και την ρωτάω:
-"Μανούλι είσαι για μια βόλτα;"
-"Αμέ" μου λέει και την πηγαίνω στο πάρκο, εκεί περνάει από μπροστά μας ένας κουλουρτζής και την ρωτάω
-"Μανούλι θες κουλούρι;"
-"Όχι Μητσάρα" μου λέει, φίναααα!!!
Μετά από εκεί πάμε παραλία μεριά να ακούσουμε τα κύματα να πλατσουρίζουνε!
Πιο κάτω βλέπουμε έναν κουλουρτζή και την ξαναρωτάω
-"Μανούλι θες κουλούρι;"
-"Όχι Μητσάρα" μου λέει, καλώωωωως!!!
Καθότι πρώτο ραντεβού κύριε πρόεδρε ο Μητσάρας τουτέστιν εγώ! είναι ρομαντικός τύπος.
Είπαμε να πάμε μια βαρκάδα. Εκεί που νοικιάσαμε τη βάρκα περνούσε ένας κουλουρτζής
-"Μανούλι θες κουλούρι;" την ρωτάω
-"Όχι Μητσάρα" μου απαντάει ξηγημένα. Μερβεγιέεε!!!
Ξανοιγόμαστε λοιπόν κάνα δυο μίλια στο πέλαγο,
κύριε πρόεδρε και τι μου λέει;
-"Μητσάρα θέλω κουλούρι"

εεε! Την γαμάς κύριε πρόεδρε η δεν την γαμάς...!!!

Καλό ε! Για κάνε like και κοινοποίησε το στο Facebook.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...